Taxi
Den Haag
Schiphol
€60,-

Taxi
Tilburg
Schiphol
€140,-

Algemeen

Waarom is faircab veel goedkoper dan andere taxi’s?
Faircab richt zich uitsluitend op besteld vervoer. Dat betekent dat onze taxi’s en chauffeurs nooit stil staan, zoals andere taxi’s bijvoorbeeld uren op stations en taxistandplaatsen staan te wachten op ritten. Dit zorgt voor efficiëntie en een altijd gevulde taxi. Daardoor gaan de kosten enorm omlaag en dit geven wij graag terug aan onze klanten via vaste lage prijzen.

Uw rit boeken

Hoe lang van tevoren moet ik mijn rit boeken?
Op dit moment kunt u uw rit tot 24 uur voor vertrek boeken. Wij werken er hard aan om dit flexibeler te maken, zodat in de toekomst er tot 4 uur voor vertrek geboekt kan worden. Heeft u in de volgende 24 uur een taxi nodig? Bel ons dan even op 010 – 307 42 11 zodat wij u telefonisch een aanbod kunnen doen.

Hoe kan ik een retourrit boeken?
Ons boekingssysteem geeft u de optie om een retourrit te boeken.

Wat moet ik doen als ik vragen heb over de boekingsbevestiging?
Als u vragen heeft over de boekingsbevestiging die u per mail van ons ontvangen heeft, vragen wij u om contact op te nemen met onze Klantenservice via het telefoonnummer: 010 – 307 42 11.

Is het mogelijk om de boeking te wijzigen?
U kunt uw boeking wijzigen door telefonisch contact met ons op te nemen: 010 – 307 42 11.

Kan ik na ontvangst van de boekingsbevestiging nog een extra ophaaladres toevoegen?
Ja dit kan door ons een email te sturen op info@wordpress-1199582-4251496.cloudwaysapps.com of even te bellen met onze klantenservice: 010 – 307 42 11.

Kan ik samen met vrienden of familie reizen in auto, van verschillende adressen?
Om nog goedkoper te reizen kunt u uw reis ook combineren met familie of vrienden die bij u in de buurt of op de route naar de luchthaven wonen. Neemt u hiervoor even telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail voor een prijsopgave.

Tellen kinderen mee als passagiers?
In verband met wet en regelgeving tellen alle kinderen mee als passagiers, ook baby’s.

Hoeveel bagage mag er meegenomen worden?
U mag zoveel bagage meenemen als in de auto past. U kunt kiezen in het bestelmenu voor een auto, stationwagen of taxibus. In een auto passen 4 passagiers, 2 grote koffers en 2 kleine koffers. In een stationwagen passen 4 passagiers, 3 grote koffers en 3 kleine koffers. In een taxibusje kunt u reizen met 7 passagiers, 6 grote koffers en 3-4 kleinere koffers/handbagage items.

Van en naar de luchthaven

Waar moet ik op letten als ik naar een luchthaven reis?
Wij adviseren u altijd het vluchtnummer in te vullen bij uw boeking, zodat wij rekening kunnen houden met eventuele vertragingen, vluchtannuleringen of andere wijzigingen in uw reis. Zo zorgen wij er samen voor dat u op tijd op de luchthaven komt en op de terugweg ook een soepele terugreis hebt.

Wat moet ik doen als ik op de luchthaven aan kom?
Wij vragen u vriendelijk om ons direct na landing even een berichtje te sturen of even te bellen. Onze chauffeur stuurt u pro-actief een berichtje (naar het nummer dat u tijdens de boeking heeft opgegeven) ongeveer een half uur voor uw geplande landingstijd. Zo kunt u na de landing makkelijk onze chauffeur vinden.

Mijn vlucht is vertraagd of geannuleerd, wat moet ik doen?
Wij monitoren zelf alle vluchten op onze centrale, daarom is het van belang om uw vluchtnummer door te geven. Zodra u geland bent, vragen wij u om een berichtje te sturen naar onze chauffeur.

Moet ik de chauffeur fooi geven?
Dit is uiteraard niet verplicht en mag u zelf bepalen.

Moet ik in de taxi nog iets betalen?
Als u heeft gekozen voor een online betaling, dan hoeft u in de taxi niets meer te betalen. De gehele betaling doet u online via onze website met uw creditcard of Ideal.

Speciale verzoeken

Mag ik roken in de taxi?
Nee, dit is niet toegestaan.

Bied Faircab ook rolstoelvervoer aan?
Helaas bieden wij nog geen rolstoelvervoer aan. Mocht u een rolstoel willen meenemen, dan verzoeken wij even contact met ons op te nemen. Indien de rolstoel ingeklapt vervoerd kan worden in onze voertuigen, dan kunnen wij het juiste voertuig selecteren en u toch de reis aanbieden.

Hebben faircab taxi’s ook kinderzitjes?
Nee, onze taxi’s bezitten (net als alle taxi’s) niet over een kinderzitje. Kinderzitjes zijn overigens niet verplicht in een taxi, u mag uw baby op schoot vervoeren.

Zijn huisdieren toegestaan?
Huisdieren zijn uiteraard toegestaan, wij vragen u wel om dit van tevoren aan te geven.

Ik heb een ander speciaal verzoek, wat moet ik doen?
U kunt uw verzoek per email aan ons richten op info@wordpress-1199582-4251496.cloudwaysapps.com of door contact op te nemen met onze Klantenservice op 010 – 307 42 11.

Annuleren

Kan ik mijn boeking annuleren?
Annuleren kan alleen telefonisch en tot uiterlijk 4 uur voor vertrek. U krijgt dan uw geld terug of u kunt er voor kiezen om een nieuwe rit te boeken.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik annuleer?
Het betaalde bedrag wordt binnen 3 werkdagen na je annulering teruggestort op je bankrekening of creditcard.

Klachten, complimenten en opmerkingen 
Ik heb een klacht over de service van Faircab, waar kan ik terecht?
Wij ontvangen graag uw klacht of opmerking per mail of telefoon. Feedback van onze klanten is zeer waardevol en helpt ons onze service te verbeteren. Bovendien willen wij natuurlijk uw ontevreden gevoel wegnemen door een oplossing te bieden. Stuur uw bericht naar info@wordpress-1199582-4251496.cloudwaysapps.com of bel 010 – 307 42 11. U kunt ook een review achterlaten op https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/faircab/.

 

Chat icon Lees meer beoordelingen